فروشگاه عینک آی کالا

جستجوی سریع

سوالات متداول


Notice: Undefined variable: faq_id in /home/eyekala1/domains/eyekala.ir/public_html/faq.php on line 24
چگونه می توانم از هزینه ارسال کالا به شهر خود مطلع گردم؟

پاسخ: مشتریان محترم هنگام ثبت سفارش و قبل از پرداختن هر گونه وجهی می توانند روشهای ارسال و هزینه مرتبط با هر کدام از آنها را مشاهده نمایند. این هزینه ها توسط سیستم و بر اساس روش ارسال انتخابی، حجم و وزن کالا و مسافت تا شهر مقصد بصورت مکانیزه محاسبه و نمایش می گردند.


Notice: Undefined variable: faq_id in /home/eyekala1/domains/eyekala.ir/public_html/faq.php on line 24
آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت آی‌کالا امن است؟

پاسخ: شما هنگام پرداخت اینترنتی، از سایت آی‌کالا وارد درگاه بانک مورد نظر شده و از طریق درگاه و وب سایت آن بانک، وجه خود را پرداخت می نماید. لازم به توضیح است که درگاه های بانکی نیز با توجه به آنکه از پروتکل امن https استفاده می کنند، جایی برای نگرانی ندارند. در ضمن برای احتیاط بیشتر شما می توانید در هنگام ورود اطلاعات کارت بانکی خود از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.


Notice: Undefined variable: faq_id in /home/eyekala1/domains/eyekala.ir/public_html/faq.php on line 24
آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

پاسخ:  خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی فروشگاه آی‌کالا از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.


Notice: Undefined variable: faq_id in /home/eyekala1/domains/eyekala.ir/public_html/faq.php on line 24
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق و مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ: بله، در برخی موارد ممکن است هنگام پرداخت صورتحساب، وجه از حساب شما کسر اما پرداخت اینترنتی شما تایید نگردد، در این موارد وجه معمولا بلافاصله از طرف بانک به حساب شما عودت داده می شود اما ممکن است این عودت حداکثر تا ۷۲ ساعت به تاخیر بیافتد که مربوط به بانک بوده و هیچ ارتباطی به فروشگاه ندارد.


Notice: Undefined variable: faq_id in /home/eyekala1/domains/eyekala.ir/public_html/faq.php on line 24
آیا برای خرید از آی‌کالا، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله. شما برای خرید از سایت آی‌کالا باید در سایت عضو باشید. توجه داشته باشید که تمامی اطلاعات شما به صورت محرمانه خواهد بود و در اختیار کسی قرار نخواهد گرفت.


Notice: Undefined variable: faq_id in /home/eyekala1/domains/eyekala.ir/public_html/faq.php on line 24
آیا می توانم کالای خود را در هنگام تحویل، باز و رویت نمایم؟

بله، غیر از موارد خاص که در برگ رسید تحویل کالا، قید می گردد، مشتریان محترم موظف هستند در تمام موارد کالا را تحویل ظاهری بگیرند، یعنی پس از تسویه مبلغ فاکتور، ابتدا می بایست کالای خود را از نظر ظاهری بررسی نمایند و سپس رسید تحویل کالا بصورت صحیح و سالم را امضاء نمایند.. این مورد هم برای ارسال از طریق پیک موتوری و هم از طریق پست و باربری نیز صادق و یکسان می باشد.
 


Notice: Undefined variable: faq_id in /home/eyekala1/domains/eyekala.ir/public_html/faq.php on line 24
آیا امکان دریافت پیش فاکتور وجود دارد؟

خیر، متاسفانه امکان ارائه پیش فاکتور خارج از سیستم وب سایت را نداریم


Notice: Undefined variable: faq_id in /home/eyekala1/domains/eyekala.ir/public_html/faq.php on line 24
آیا می توانم کالا را درب شرکت تحویل بگیرم؟

خیر، به دلیل آنکه محل دفتر شرکت و انبار آن متفاوت هستند، امکان دریافت کالا درب شرکت وجود ندارد.


Notice: Undefined variable: faq_id in /home/eyekala1/domains/eyekala.ir/public_html/faq.php on line 24
آیا امکان رویت کالا قبل از خرید وجود دارد؟

خیر، به دلیل ماهیت کاری فروشگاه، امکان رویت کالاها از نزدیک وجود ندارد. اما برای فراهم آوردن امکان خرید برای مشتریان، اطلاعات کامل محصولات و عکس آنها در وب سایت قرار داده شده که مشتریان به کمک آن می توانند خرید خود را انجام دهند.


Notice: Undefined variable: faq_id in /home/eyekala1/domains/eyekala.ir/public_html/faq.php on line 24
آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

خیر، به دلیل ماهیت کاری فروشگاه امکان خرید حضوری فعلا تحت هیچ شرایطی وجود ندارد


Notice: Undefined variable: faq_id in /home/eyekala1/domains/eyekala.ir/public_html/faq.php on line 24
از کجا بفهمم کالایی در فروشگاه موجود است؟

بطور معمول، تمام کالاهایی که در وب سایت، وضعیت آنها موجود است، در انبار فروشگاه موجود می باشند، اما به دلیل حجم بالای سفارشات و حجم بالای محصولات در سایت، امکان به روز رسانی لحظه ای وجود ندارد. لذا در صورت تغایر وضعیت موجودی با سفارشات شما، اصل پول شما به شما بازگردانده خواهد شد.


Notice: Undefined variable: faq_id in /home/eyekala1/domains/eyekala.ir/public_html/faq.php on line 24
آیا امکان تخفیف روی قیمتهای سایت وجود دارد؟

با توجه به اینکه قیمت گذاری کالاها بر اساس حداقل حاشیه سود می باشد، متاسفانه امکان هیچ تخفیفی بر روی قیمت های آن وجود ندارد. اما در عین حال، برخی از محصولات با درصدهایی از تخفیف، در سایت ارائه شده‌اند.


Notice: Undefined variable: faq_id in /home/eyekala1/domains/eyekala.ir/public_html/faq.php on line 24
آیا قیمتهای سایت به روز است؟

بله، ما همواره تمام سعی خود را انجام می دهیم تا وضعیت قیمت و موجودی سایت به روز باشد. 


Notice: Undefined variable: faq_id in /home/eyekala1/domains/eyekala.ir/public_html/faq.php on line 24
چه روش هایی برای ارسال سفارش وجود دارد؟

ارسال برای شهر کاشان از طریق پیک و پست و برای شهرهای دیگر از طریق پست سفارشی یا پیشتاز امکان‌پذیر است.


Notice: Undefined variable: faq_id in /home/eyekala1/domains/eyekala.ir/public_html/faq.php on line 24
آیا ارسال سفارش به همه شهرها امکانپذیر است؟

  بله، آی‌کالا سفارشات مشتریان خود را به تمامی شهرهای ایران ارسال می کند.